مطلب روز

سرانجام تریلر جدید فیلم Venom، چهره‌ی این سیمبیوت فضایی را به تصویر کشید

ساخت بازی‌های با محوریت بخش تک‌نفره ادامه خواهد داشت

نویسنده   سورنا رضایی  |

جان کودِرا که اخیراً به عنوان مدیر بخش پلی‌استیشن منصوب شد، از طریق توئیتر به برخی از ابهاماتی که درباره‌ برنامه‌های او برای ساخت بازی‌های انحصاری وجود داشت، پاسخ داد. با گیمان همراه باشید.

پس از اینکه اَندرو هاوس، مدیر سابق بخش پلی‌استیشن، شرکت سونی را ترک کرد، جان کودرا به عنوان جایگزین او انتخاب شد. این اتفاق، نگرانی‌هایی را نسبت به تمرکز بیشتر کودرا روی ساخت‌ بازی‌های انحصاری مبتنی بر سرویس در کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن به وجود آورد. این‌طور که به نظر می‌رسد، نگرانی‌ها پیرامون این موضوع بی مورد بوده‌اند و کودرا برنامه‌های متفاوتی برای ساخت بازی‌های انحصاری دارد.

پس از اینکه نگرانی‌ها افزایش یافت، یکی از کاربران سوالی را مرتبط با این موضوع در اکانت توئیتر کودرا مطرح کرد. او در پاسخ، ضمن اشاره به کیفیت عالی بازی‌های انحصاری داستان محوری که تاکنون تولید شده‌اند، نوشت کاری را که هاوس آغاز کرده است، ادامه خواهد داد. سپس به کاربران اطمینان خاطر داد که جای هیچ گونه نگرانی پیرامون این موضوع وجود ندارد، زیرا برنامه‌های متفاوتی دارد:

تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا کار بی نقصی که اندرو هاوس آغاز کرده است را ادامه دهم. پیرامون «بازی‌های مبتنی بر سرویس» باید بگویم که نگران آن نباشید، زیرا هدف بخش پلی‌استیشن کاملاً متفاوت از آن است.

سونی، تنها شرکتی نیست که به بررسی ساخت بازی‌های مبتنی بر سرویس پرداخته است. الکترونیک آرتز یکی دیگر از شرکت‌هایی است برنامه‌های زیادی برای ساخت بازی‌های مبتنی بر سرویس دارد، تا جایی که اعلام شد احتمالاً در آینده نزدیک، عرضه سالانه بازی‌های ورزشی متوقف می‌شود. اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز، در گذشته  گفته بود که احتمال توقف عرضه سالانه عناوینی همچون FIFA و Madden و تبدیل آن‌ها به بازی‌های مبتنی بر سرویس وجود دارد. ویلسون در این باره گفت:

در جهانی هستیم که جابجایی کد‌ها روز به روز به آسانتر می‌شوند. شاید روزی فرا برسد که دیگر نیازی به عرضه سالانه بازی‌ها نداشته باشیم. به‌طور جدی به بازی‌های مبتنی بر سرویس‌های ۳۶۵ روزه فکر می‌کنیم.

در خبری مرتبط، بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی برنامه‌های خود برای واقعیت مجازی پلی‌استیشن در سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد. با توجه به اعلامیه منتشر شده، تعداد بازی‌های واقعیت مجازی موجود در سال ۲۰۱۸ به میزان هشتاد درصد افزایش می‌یابد تا بدین ترتیب، تعداد بازی‌ها از رقم کنونی ۱۵۰، به رقم ۲۸۰ بازی تا پایان سال برسد.


منبع Segmentnext


۰ دیدگاه

برای ارسال دیدگاه وارد شوید.